tiistai 15. heinäkuuta 2014

Mitä Miamista?


Mulla on 7 kerää eriväristä Miami-lankaa (vaalea liila puuttuu kuvasta) ja mulla on ollut pitkään hirveä hinkua tehdä niistä jotain, ainekin osasta siis! En vaan tiedä että mitä?! :P

En edes tiedä että kumpi on isompi ongelma; se että en tiedä mitä tekisin, vai se että on liikaa ideoita!? :D Joten saa auttaa!! ;)

Oon ajatellut (sekä neulomista että virkkausta) ainekin pipoa, neuletakkia, herkkuleluja, kännykkäpussukkaa, kaulahuivia tms, tyynynpäällistä, puikkopussia ym... Mutta mikään ei oikein sytytä tarpeeksi, tai ainekaan en osaa päättää että mitä noista tekisin ja millä väreillä ym... Tuntuu että olemassa olis joku parempi idea vielä mutta mä en vaan keksi sitä...!? :D Ja siis noi ideat on ehkä enimmäkseen lapsille..



Ja tähän mennessä ainut mitä oon saanut aikaiseksi on tää ystäväkoru. Eikä siinä edes käytetty puikkoja eikä koukkua! ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)